Home
About Us
Contact Us
Bookmark
Saved Bookmarks
Current Affairs
General Knowledge
Chemical Engineering
UPSEE
BSNL
ISRO
BITSAT
Amazon
ORACLE
Verbal Ability
→
French
→
Primary School in French
→
Les hommes La salada
1.
Les hommes La salada
Answer»
BONJOUR
ça
VA
TU
FAIS
QUOI
Show Answer
Discussion
No Comment Found
Post Comment
Related InterviewSolutions
1 Paul est le frère de Marie.Paul is Marie's friend.Paul is Marie's brother.Marie is Paul's sister.Paul is a little boy.2 Elle petite est fille une.Elle est une petite fille.Elle fille est une petite.Elle est fille une petite.Petite une est elle fille. 3All of the following sentences are grammatically correct, EXCEPT:Marie est une fille.Elle a un frère.Ils peignent ensemble.Paul est la frère de Marie.4Select the best, grammatically correct translation for the following phrase:Marie helps her brother. Marie aide sa frère.Marie peint son frère.Marie aide son frère.Marie aime sa frère.5Select the best translation for the following phrase:Ils cuisinent ensemble.They help each other.They cook together.They paint together.They love each other.
Les adjectifs demonstrarifs._____filles sont belles_____ecole est grande_____carte est la carte de France_____pays est petitej'aime beaucoup____fete. NO SPAMS!!!
1. Elle donne le disque Marie2. Manuel parle .............. jeune fille.3. Il parle .............. élève.4. Je montre des photos grand-mère5. Les garçons parlent filles6. Je donne des chocolatsgarçons7. Donnez le journal grand-père8. Les élèves disent bonjour professeur9. La mère dit une histoire enfant10. Marie montre sa robe amies11. Qui parle fille du professeur12. Est-ce que vous parlez Marc?
Message writing in french class 9 format??
Mettez les pronoms sujets.1) ________ habites à Lyon.2) ________ avons des livres. 3) ________ est belle. 4) ________ remplissezplss answer
Écrire un paragraphe sur la saison du printemps en français ?? 70
Mettez les verbes au present.a. J’__________(regarder) la télé.b. Nous_________(chanter) bien.c. Tu __________(aimer) jus de fruits.d. Manuel___________(inviter) Aneesh.e. Je ___________(parler) au professeur.
Answer correct I am very sad
Answer correct this is franch
भारत का दूसरा प्रधानमंत्री कौन है
Reply to Comment
Name
*
Email
*
Comment
*
Submit Reply
Your experience on this site will be improved by allowing cookies. Read