InterviewSolution
| 1. |
Solve : New Year's Resolution? |
|
Answer» Mine is to quit smoking....... Mine is to lose some weight!dairyman... Mine is to update my computer knowledge and improve my english. Your already better than most people who are native to the English LANGUAGE. Oh, Thanks.Quit smoking... that's the main thing...Quote from: street1 on December 23, 2007, 04:00:39 AM Quote from: Tripti on December 23, 2007, 01:35:28 AMMine is to update my computer knowledge and improve my english. "Your" ? Freudian slip? "Your" ? Freudian slip? You're, You are, what a perfect time to slip up....COL!!! Thanks, Willy my man. I don't have any. Even if I did I'd more than likely forget about it a few minutes/hours/days after I made it. Even if I wrote it down I'd probably forget that I wrote it down . Haha.Mine is to cut down on scrolling...Quote from: WillyW on December 23, 2007, 01:57:47 PM Quote from: street1 on December 23, 2007, 04:00:39 AMQuote from: Tripti on December 23, 2007, 01:35:28 AM"Your" ?Mine is to update my computer knowledge and improve my english.Your already better than most people who are native to the English I saw that too. I almost offered Tripti some help with his English, seeing as I was an EFL (English as a Foreign Language) teacher for 10 years... looks like Street1 needs my help more... |
|